معرفی تیم همه جور

0 4,479

پس از بررسی دقیق کمبودها و نبود ساختارهای هوشمند در ثبت آگهی اطلاع رسانی آنها به اقشار مردم، تیم همه جور در تابستان ۹۶ با هدف برپایی بستری نیازمندی‌ها هوشمند جهت بهینه سازی فرایند اطلاع‌رسانی و تامین تاسیس شد.
این تیم با مشاهده دقیق خلاءهای موجود در کاربرد تکنولوژی در دنیای امروز و در عین حال نبود راهکارهایی هوشمند برای برآورده شدن انواع نیازهای اجتماعی مانند خرید کالاها، دریافت و یا ارائه خدمات، اطلاع رسانی رویدادها و فعالیت های فرهنگی هنری و دیگر نیازمندیهای ممکن، سعی در آن داشته است تا سامانه ای را به نحوی پیاده سازی کند، که تنها با کمترین فعالیت ممکن نیازها و توانایی های افراد حقیقی و حقوقی جامعه ثبت بلکه همانطور که ذکر شد با کار گیری هوش مصنوعی، بهترین راهکارهای ممکن برای هر فرد به وی ارائه شود.

پس از چندین ماه فعالیت های تیم همه جور، این تیم موفق به بر پایی وب سایتی شد که توانایی پوشش این کمبودهای تکنولوژیک را در حیطه بر ثبت آگهی های آنلاین دارد.

سایت همه جور در اصل یک سامانه ثبت آگهی و نیازمندی آنلاین است. در این سامانه تمامی اقشار جامعه اعم از افراد حقیقی و حقوقی، قابلیت ثبت نیازمندی یا خدمات رسانی خود را دارند. به طور کلی در همه جور کاربران به دو دسته زیر تقسیم می شود:
۱- عرضه کننده کالا یا خدمات
۲- متقاضی کالا یا خدمات

عرضه کنندگان کالا می‌توانند فروشگاه ها، مغازه ها و یا افرادی باشند که قابلیت ارائه یک کار را به دیگر افراد جامعه را دارند؛ متقاضیان نیز افرادی هستند که نیازمند دریافت کالا یا خدماتی از شرکتها و یا اقشار جامعه هستند. در این سامانه این امکان برای تمامی افراد وجود دارد تا بتوانند حتی از کوچک ترین مهارت های خود درآمدزایی و کسب ثروت کنند.

این امکان در هیچ کدام یک از وب سایت ها و یا سامانه های موجود، وجود ندارد. در همه جور، همه نوع خدمات و فعالیت ها قابل ثبت بوده و این داده ها به کمک روبات هوشمند همه جور دسته بندی می شود.
در هنگام ثبت تقاضای یک کالا یا خدمات ربات مربوطه نیازمندی ها را شناسایی کرده و پیشنهاد های هوشمند را به متقاضیان ارائه میدهد. نکته قابل توجه در این سامانه آن است که این اطلاع رسانی به صورت کاملا هوشمند و آنی بوده و توسط نرم افزار های ارتباطی مانند تلگرام یا از طریق سیستم های پیامکی، وجود یک کالا و یا یک تقاضا برای خدمات/کالایی خاص به افراد مربوطه اطلاعات رسانی می‌شود. تمامی این فرآیند در سریعترین زمان ممکن و به طور آنی صورت گرفته و کمک می کند تا نیازهای تمامی استفاده کنندگان سامانه به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

همه جور در عین حال بسیار کاربر پسند و به دور از هرگونه پیچیدگی در ارائه خدمات است. این ویژگی به گونه‌ای است که ثبت هرگونه نیازمندی و یا ارائه کالا و خدمات در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر است و نیاز به دانش خاصی برای استفاده از این سامانه نیست.

تیم همه جور باور دارد که با ارائه خدماتی دقیق، سریع و مطمین می تواند برنده اصلی باشد. چرا که ایده به تنهایی ضامن موفقیت نیست و باید اجرایی با کیفیت همراه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.