تفاوت همه جور با رقبا

0 21,783

در بررسی تفاوت تیم همه جور و فعالیت های آن با دیگران رقبا، می توان به دو تفاوت عمده اشاره کرد:

۱ – تفاوت در ساختار اصلی تیم و اعضای آن

۲ – تفاوت در کد نویسی هوشمند و دقت بالا در ارائه نتیج

در بررسی ساختار تیم همه جور، این نکته حائز اهمیت است که برخلاف دیگر تیم های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، تیم همه جور نه تنها از برنامه‌نویسان و گرافیک کاران تشکیل شده بلکه سعی می کند تا از تمامی ذهن های پرورش یافته استفاده کند. زیرا همانطور که می دانیم هر رشته و تخصص دید متفاوت خود را نسبت به مسائل و ارائه راهکارهای حل آنها دارد. تخصص‌های متفاوت می توانند ایده های متفاوتی را جهت پیشبرد هرچه بهتر فعاالیت‌های همه جور انجام دهند. در نتیجه این امر می‌تواند در ارائه یک نتیجه کار آمد و جامعه مثمر ثمر واقع شود و بیان کننده دید متفاوت همه جور در همکاری های تیمی است.

این نکته نیز حائز اهمیت است برای جذب افراد مختلف از رشته های متفاوت نیاز به سرمایه اولیه است. ما در تیم همه جور اعتقاد داریم که می توانیم به کمک علوم بین رشته ای و استفاده از تمامی ذهنیت های آکادمیک و غیر آکادمیک افراد مستعد به موفقیت های بزرگ دست یابیم.

تفاوت دیگر همه جور از لحاظ استفاده از کدهای هوشمند و به کارگیری هوش مصنوعی در فعالیت های آن است. این فاکتور مهم می‌توانند تفاوت های بسیار بزرگی را ایجاد کند زیرا استفاده از گل های هوشمند نه تنها اطلاع رسانی آنی را در پی دارد بلکه می‌توانند از دقت بالایی نیز برخوردار باشد. در حال حاضر هیچ کدام است از تیم های فعال در این زمینه بستری هوشمند را برای بررسی نیازهای کاربران خود مهیا نکرده اند. برپایی همچنین سامانه ای نه تنها نیاز به تسلط در حوزه هوش مصنوعی دارد بلکه نیازمند ساختاری است که از پایه برای به کارگیری هوش مصنوعی بنا شده باشد. این موضوع خود می‌توانند تفاوت عمده کد نویسی سامانه همه جور با دیگر سامانه ها باشد، زیرا تیم های رقیب در صورت نیاز استفاده از این ویژگی ملزم به تغییرات اساسی در ساختار خود می باشد.

یکی از بزرگترین نقطه ضعف های رقبا، نمایش حجمی آگهی ها و نیازمندی ها به صورت یکجا بدور از هر گونه تفکیک هوشمندانه براساس نیاز کاربر است. این فرآیند به گونه ای است که کاربر ملزم به بررسی تک تک آنها خواهد شد. کاربر پس از جستجو در بین انبوهی از اطلاعات و صرف زمان برای تماس با تک تک افراد ثبت کننده آگهی می تواند به هدف خود برسد.

سایت های ثبت آگهی آنلاین مانند دیوار شیپور و غیره تنها روزنامه های آنلاینی هستند که می توانند به سرعت آگهی را ثبت کرده پس از جستجو کلمات، آگهی های مرتبط با آن کلمات را نمایش دهند. اما در همه جور این روال کاملا متفاوت است، به گونه ای که کاربر تنها نیازمندی خود را ثبت کرده و ربات هوشمند همه جور آگهی‌های هدفمندی را که بیشترین ارتباط با نیاز به فرد متقاضی دارد به وی معرفی کرده و در دسترس ترین آنها را در اولویت قرار می دهد. همانطور که قبلا اشاره شد این اطلاع‌رسانی به صورت آنی است و در نتیجه کاربر نیاز به صرف زمان جهت جستجو و تماس با تک تک افرادی که آگهی ها را ثبت کردند ندارد. به کمک ربات مربوطه بسیاری از فعالیت های کابران حذف شده و هدف آن ها به راحتترین شکل ممکن به نتیجه دلخواه خواهد رسید. این امر می‌تواند سبب شود تا در برآورده کردن نیازهای کاربران راه حلی سریع تر و کارآمدتر از تمامی راه حل های سنتی ارائه شود، و رضایت مندی مشتریان را در پی داشته باشد.

در ادامه به مثالی اشاره می شود که بتوان با آن فعالیت و خدمات رسانی همه جور را شفاف تر بیان کرد:

فرض کنید فردی به دنبال خرید یک خانه در محدوده ای مشخص و حداقل مشخصات است. راهکارهای فعلی موجود برای او جستجو روزانه در سایت های مشاور املاک و برقراری ارتباط تلفنی یا حضوری با تک تک آن ها می باشد. وی می تواند خواسته و نیاز خود را برای مشاورین املاک ثبت کرده و منتظر پیگیری آن ها باشد. اما این روش کاملا سنتی، زمان بر و نا مطمین است! از طرف دیگر فرض کنید این فرد به سامانه ای دسترسی دارد که می تواند حداقل نیازهای خود را برای خرید خانه مورد نظر را ثبت کرده و آن سامانه به صورت هوشمند هر آگهی که با این حداقل ها سازگاری داشته را بر اساس در دسترس بودن افراد آگهی دهنده به وی معرفی کرده و او را از هر گونه فعالیت اضافه و سردرگمی ها رها سازد. بدین صورت بهترین و موفق ترین روش اطلاع رسانی می تواند پیاده سازی شود که این سامانه همان سامانه همه جور است و انقلابی در حوزه ثبت آگهی و نیازمندی ها محسوب می شود.

 

آگهی ها در همه جور به صورت خودکار به دنبال متقاضیان خود میگردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.